Brandul TIENS

Încă de la înființare, Grupul TIENS a avut ca obiectiv consacrarea propriului brand. Strategia de brand și planul de marketing au adus notorietate mondială numelui TIENS. La începutul anului 2007, Grupul TIENS și-a prezentat viziunea „O singură lume, o mare familie”, stabilindu-și strategia de brand pe termen lung, pornind de la valorile sale fundamentale:

 

  • Responsabilitate înainte de toate
  • Excelenţă în echipă
  • A introdus noul slogan al brandului: „Împreună, putem dărui”
  • Tot atunci, în cadrul conferinței internaționale din mai 2007, TIENS a prezentat noua identitate vizuală a companiei şi strategia de brand.

 

Mărcile corporative ale Grupului TIENS

 

Conceptul brandului: O singură lume, o mare familie

Valori fundamentale: Responsabilitate înainte de toate, excelență în echipă

Noul slogan al brandului: Better Tiens, Better Life

 

Reunirea a milioane de familii din întreaga lume într-o singură, mare familie constituie viziunea noastră.