Filosofia Grupului TIENS

Promovarea sănătății la nivel global prin asumarea unui puternic simț al responsabilității sociale.

În fiecare zi, peste 30 de milioane de familii, din 190 de țări ale lumii, se bucură de beneficiile produselor naturale, pentru menținerea și redobândirea sănătății, oferite de renumita companie chineză TIENS.

Gama sa de produse este inspirată de 5.000 de ani de tradiție chineză în domeniul menținerii sănătății.

 În fiecare zi, miile de angajați, alături de Partenerii Independenți TIENS de pe întreg mapamondul, își trăiesc misiunea de a promova un stil de viață sănătos, natural și independent. Mesajul și activitatea acestora se fundamentează pe concepte precum sănătate, prosperitate, spirit antreprenorial, compasiune și speranță.

 Inspirate de această viziune, personalități și companii de renume precum Microsoft, Pfizer, IBM sau China Telecom au construit parteneriate strategice solide cu Grupul TIENS, creând o platformă globală ce integrează afaceri din variate domenii.

 Consultanții Independenți TIENS sunt pasionați în ceea ce întreprind pentru atingerea obiectivelor proprii și ale companiei: susținerea și redobândirea sănătății prin asumarea unui puternic simț al responsabilității sociale, contribuind la construirea și dezvoltarea unei afaceri de talie mondială. Acest puternic obiectiv beneficiază de conducerea strategică a Fondatorului și Președintelui TIENS, domnul Li Jinyuan, servind viziunii sale de a oferi „Sănătate deplină pentru întreaga lume”.

 Grupul TIENS este o uriașă corporație globală de mare succes, ale cărei deziderate constau în amprentarea pozitivă a sănătății populației la nivel mondial, crearea de oportunități antreprenoriale și redarea speranței într-un viitor mai prosper. Cu rădăcini adânci în cultura profundă a Chinei, TIENS a devenit rapid un brand planetar, apreciat de consumatorii de pretutindeni.

Vă invităm să parcurgeți prezentarea Grupului TIENS, bucurându-vă de povestea sa de succes, cu șansa de a deveni chiar dumneavoastră parte din ea.

Tiens industrial park

Parcul Internațional pentru Sănătate

Parcul Industrial Internațional pentru Sănătate TIENS este un complex multifuncțional, ce include facilități de cercetare-dezvoltare, testare, producție, control al calității, facilități medicale, hoteluri, centre de conferințe și multe altele.

Istoric – brand global, cu rădăcini orientale

Grupul TIENS respectă filosofia de a fi „în slujba societății redând sănătatea omenirii” și își susține activ responsabilitatea socială ce îi revine ca mare corporație. Până în prezent, TIENS a donat peste 1,5 miliarde de yuani către proiecte caritabile și de binefacere.

În 1995, domnul Li Jinyuan fonda Grupul TIENS în provincia chineză Tianjin. În același an, compania se lansează pe piața internațională, evoluând de atunci pe coordonatele unei afaceri globale cu extindere în domenii precum biotehnologie, managementul sănătății, turism, educație, investiții financiare și imobiliare.

Cu operațiuni în peste 190 de țări, Grupul TIENS înființează filiale comerciale în 110 țări și încheie parteneriate strategice alături de companii mondiale de top. În prezent, TIENS deține un portofoliu de produse inovator și variat ce include suplimente nutritive, aparate pentru menținerea și redobândirea sănătății, produse de uz casnic și produse pentru îngrijire personală și înfrumusețare. Consecvent viziunii sale „Sănătate deplină pentru întreaga lume”, Grupul TIENS acordă un rol esențial în strategia de dezvoltare extinderii Parcului Industrial Internațional pentru Sănătate și a Universității Internaționale TIENS, construite pe o suprafață totală de 4,22 kilometri pătrați, printr-o investiție de peste 17 miliarde de yuani (2 miliarde de euro).

Parcul Industrial Internațional pentru Sănătate TIENS este un complex multifuncțional, ce include facilități de cercetare-dezvoltare, testare, producție, control al calității, facilități medicale, hoteluri, centre de conferințe și multe altele.

În prezent, Grupul TIENS este o organizație încrezătoare în propriile forțe, plină de avânt în materializarea viziunii sale, „Sănătate deplină pentru întreaga lume”, ce își propune să ajungă în clasamentul revistei Fortune, Global 500. Grupul TIENS își va atinge obiectivele prin creșterea rețelei de vânzări, îmbunătățirea calității serviciilor și perfecționarea operațiunilor internaționale.

Brandul TIENS

Încă de la înființare, Grupul TIENS a avut ca obiectiv consacrarea propriului brand. Strategia de brand și planul de marketing au adus notorietate mondială numelui TIENS. La începutul anului 2007, Grupul TIENS și-a prezentat viziunea „O singură lume, o mare familie”, stabilindu-și strategia de brand pe termen lung, pornind de la valorile sale fundamentale:

Responsabilitate înainte de toate

  • Excelenţă în echipă
  • A introdus noul slogan al brandului: „Împreună, putem dărui”
  • Tot atunci, în cadrul conferinței internaționale din mai 2007, TIENS a prezentat noua identitate vizuală a companiei şi strategia de brand.

Mărcile corporative ale Grupului TIENS

Conceptul brandului: O singură lume, o mare familie

Valori fundamentale: Responsabilitate înainte de toate, excelență în echipă

Noul slogan al brandului: Better Tiens, Better Life

Reunirea a milioane de familii din întreaga lume într-o singură, mare familie constituie viziunea noastră.

 

Back to Top